Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Marketing: différentes spécialités – différents maillons

Lagoutik A. (2016) Marketing: différentes spécialités – différents maillons. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук.. С. 79–81.

[thumbnail of 77.pdf]
Preview
Текст
77.pdf

Завантажити (147kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 05 Жовт 2016 07:23
Оновлення: 05 Жовт 2016 07:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22103
ДСТУ 8302:2015: Lagoutik A. Marketing: différentes spécialités – différents maillons. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2016.. С. 79–81.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу