Електронна бібліотека Житомирського державного університету

PR as a marketing tool

Chernoverova A. (2016) PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук.. С. 16–17.

[thumbnail of 115.pdf]
Preview
Текст
115.pdf

Завантажити (74kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 17 Жовт 2016 11:40
Оновлення: 17 Жовт 2016 11:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22190
ДСТУ 8302:2015: Chernoverova A. PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2016.. С. 16–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу