Самойлюкевич І. В. (2008) Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 115–119. ISSN 2076-6173.
Preview
1.pdf
Завантажити (128kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості сучасних інноваційних освітніх процесів у США. Проаналізовано психолого-педагогічні основи реформування професійної підготовки вчителів іноземних мов через поширення інформаційно-комунікаційних технологій у теорію і практику навчання. Наведено приклади інтеграції ІКТ у педагогічну освіту розкривають їх інноваційний потенціал.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 12:02 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 10:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2235 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 35. С. 115–119. |