Федорова М. А. (2016) Змістові характеристики моральних цінностей молодших школярів. Молодь і ринок.. С. 56–62.
Preview
2016_Дрогобич.PDF
Завантажити (426kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості формування моральних цінностей у молодшому шкільному віці. На основі аналізу наукової літератури автором запропоновано власне визначення поняття «моральні цінності молодших школярів», здійснено спробу обґрунтувати змістову структуру моральних цінностей дітей молодшого шкільного віку, у якій умовно виділено когнітивний, емотивний, процесуально-діяльнісний компоненти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цінності молодших школярів, когнітивний компонент моральних цінностей, емотивний компонент моральних цінностей, процесуально-діяльнісний компонент моральних цінностей. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 29 Лист 2016 09:50 |
Оновлення: | 29 Лист 2016 09:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22538 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Змістові характеристики моральних цінностей молодших школярів. Молодь і ринок. 2016.. С. 56–62. |