Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості

Максимова О. О. (2016) Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика. № 21. С. 120–125.

[thumbnail of електронна_бібл.PDF]
Preview
pdf
електронна_бібл.PDF

Завантажити (247kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлюється поява терміну «толерантність» та його провісників, звернення до цієї цінності філософів, починаючи з античного світу (етика конфуціанства, позиції Геракліта, Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, Сенеки, Марка Аврелія, Дж. Локка, Ф. Вольтера, Ж.-Ж. Руссо, Г. Сковороди). Аналізується внесок релігій у розвиток досліджуваного поняття.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: толерантність, терпимість, людинолюбство, рівноцінне існування, гуманістичний світогляд, етико-моральний вимір.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 01 Груд 2016 10:23
Оновлення: 01 Груд 2016 10:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22563
ДСТУ 8302:2015: Максимова О. О. Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 21. С. 120–125.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу