Максимова О. О. (2016) Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика. № 21. С. 120–125.
Preview
електронна_бібл.PDF
Завантажити (247kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлюється поява терміну «толерантність» та його провісників, звернення до цієї цінності філософів, починаючи з античного світу (етика конфуціанства, позиції Геракліта, Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, Сенеки, Марка Аврелія, Дж. Локка, Ф. Вольтера, Ж.-Ж. Руссо, Г. Сковороди). Аналізується внесок релігій у розвиток досліджуваного поняття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | толерантність, терпимість, людинолюбство, рівноцінне існування, гуманістичний світогляд, етико-моральний вимір. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Груд 2016 10:23 |
Оновлення: | 01 Груд 2016 10:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22563 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 21. С. 120–125. |