Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку

Тарнавська Н. П. (2015) Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць.. С. 121–124.

[thumbnail of стаття_тарнавська_діяльн_підхід_Office_Word_(2).PDF]
Preview
pdf
стаття_тарнавська_діяльн_підхід_Office_Word_(2).PDF

Завантажити (384kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 05 Груд 2016 10:10
Оновлення: 05 Груд 2016 10:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22593
ДСТУ 8302:2015: Тарнавська Н. П. Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць. 2015.. С. 121–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу