Тарнавська Н. П. (2015) Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць.. С. 121–124.
Preview
стаття_тарнавська_діяльн_підхід_Office_Word_(2).PDF
Завантажити (384kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 05 Груд 2016 10:10 |
Оновлення: | 05 Груд 2016 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22593 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П. Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць. 2015.. С. 121–124. |