Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики

Денисевич О. В. (2016) Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики. Типологія та функції мовних одиниць. № 1 (5). С. 41–51.

[thumbnail of Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики.pdf]
Preview
Текст
Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики.pdf

Завантажити (548kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 07 Груд 2016 18:58
Оновлення: 07 Груд 2016 18:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22612
ДСТУ 8302:2015: Денисевич О. В. Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики. Типологія та функції мовних одиниць. 2016. № 1 (5). С. 41–51.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу