Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище

Вознюк О. В. (2013) Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 3. С. 10–20.

[thumbnail of Вознюк_Суми_Макаренко.PDF]
Preview
pdf
Вознюк_Суми_Макаренко.PDF

Завантажити (432kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 19 Груд 2016 13:18
Оновлення: 19 Груд 2016 13:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22803
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2013. № 3. С. 10–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу