Вознюк О. В. (2010) Сучасні тенденції розвитку української системи освіти. Вісник Національної академії оборони України. Зб-к наук. праць (4). С. 28–32.
Preview
Вознюк_кубицкий.PDF
Завантажити (420kB) | Preview
Анотація
Метою статті є аналіз проблеми переходу української школи на 12-річний термін навчання. Наголошується, що вирішення зазначеної проблеми має орієнтуватися на її системний аналіз, а це потребує врахування глибинних тенденцій розвитку сучасної цивілізації та докорінної реформи школи, що має проводитись на довгостроковій основі, оскільки від школи як соціального інституту залежить розвиток всього суспільства у всій цілісності його компонентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 20 Груд 2016 09:09 |
Оновлення: | 20 Груд 2016 09:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22859 |