Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичний підхід до організації педагогічної творчості

Вознюк О. В. (2011) Синергетичний підхід до організації педагогічної творчості. Матеріали Всеукраїньскої конференції "Синергетика і творчість" (11 листопада 2011 р.).. С. 82–91.

[thumbnail of Ст_Вознюк_ИОД_2011_Творчество.PDF]
Preview
pdf
Ст_Вознюк_ИОД_2011_Творчество.PDF

Завантажити (383kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується синергетичний підхід до аналізу педагогічної творчості. Показується, що творчій діяльності притаманні синергетичні риси, тому творчий педагог виявляє феномен творчої багатомірності, коли окремий талант вчителя складається із суми його талантів, коли цей вчитель спроможний поєднувати різні когнітивні стратегії, стилі діяльності та риси характеру.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 23 Груд 2016 09:41
Оновлення: 23 Груд 2016 09:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22900
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Синергетичний підхід до організації педагогічної творчості. Матеріали Всеукраїньскої конференції "Синергетика і творчість" (11 листопада 2011 р.). 2011.. С. 82–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу