Орел Л. О. (2007) Проблема організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. С. 200–204. ISSN 2076-6173.
Preview
9999999.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
В статті розглядається проблема організації самостійної роботи з математики студентів – майбутніх учителів початкових класів, пропонуються шляхи підвищення її ефективності, аналізується вплив особливостей математики як науки і як навчальної дисципліни на організацію самостійної роботи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:35 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 10:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2323 |
ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Проблема організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. С. 200–204. |