Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності

Левченко О. О. (2008) Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 23–26.

[thumbnail of 23-26.pdf]
Preview
PDF
23-26.pdf

Завантажити (141kB) | Preview

Анотація

Автор стверджує, що створення і реалізація новаційних освітянських моделей активізації креативного потенціалу студентської молоді в процесі її професійної підготовки та формування в неї фасилітативної компетентності може здійснюватися тільки педагогом-фасилітатором. У статті наголошується на необхідності переходу від суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної педагогіки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Т.І. Поліковська
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:59
Оновлення: 14 Серп 2015 18:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2343
ДСТУ 8302:2015: Левченко О. О. Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 23–26.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу