Левченко О. О. (2008) Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 23–26.
Preview
23-26.pdf
Завантажити (141kB) | Preview
Анотація
Автор стверджує, що створення і реалізація новаційних освітянських моделей активізації креативного потенціалу студентської молоді в процесі її професійної підготовки та формування в неї фасилітативної компетентності може здійснюватися тільки педагогом-фасилітатором. У статті наголошується на необхідності переходу від суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної педагогіки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Т.І. Поліковська |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:59 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2343 |
ДСТУ 8302:2015: | Левченко О. О. Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 23–26. |