Тарнавська Н. П., Своякова Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку..
Preview
12.PDF
Завантажити (219kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 26 Січ 2017 11:08 |
Оновлення: | 26 Січ 2017 11:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23436 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П., Своякова Л. В. Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2015.. |