Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу

Тарнавська Н. П., Своякова Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку..

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 26 Січ 2017 11:08
Оновлення: 26 Січ 2017 11:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23436
ДСТУ 8302:2015: Тарнавська Н. П., Своякова Л. В. Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу