Осінська І. С. (2005) Стан проблеми формування творчого потенціалу вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 60–64.
Preview
05oisvzl.pdf
Завантажити (155kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування творчого потенціалу вчителя у педагогічній діяльності. Автор приділяє увагу основам педагогічної творчої діяльності, важливості розвитку професійних умінь, творчого мислення, здібностей особистості, творчої індивідуальності вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Н.М. Цмех |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2348 |
ДСТУ 8302:2015: | Осінська І. С. Стан проблеми формування творчого потенціалу вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 22. С. 60–64. |