Радкіна В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 61–64.
Preview
05rvfpmv.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:53 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2370 |
ДСТУ 8302:2015: | Радкіна В. Ф. Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 61–64. |