Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів

Радкіна В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 61–64.

[thumbnail of 05rvfpmv.pdf]
Preview
PDF
05rvfpmv.pdf

Завантажити (139kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:53
Оновлення: 14 Серп 2015 18:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2370
ДСТУ 8302:2015: Радкіна В. Ф. Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 61–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу