Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі

Кваша Х. В., Тарнавська Н. П. (2015) Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку..

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Лют 2017 11:37
Оновлення: 17 Лют 2017 11:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23896
ДСТУ 8302:2015: Кваша Х. В., Тарнавська Н. П. Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу