Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Місце та роль нестандартних завдань, як засобу вирішення суперечності між вимогами науки до навчання і реальним втіленням на практиці

Лойко О. С., Клименюк Ю. М. (2015) Місце та роль нестандартних завдань, як засобу вирішення суперечності між вимогами науки до навчання і реальним втіленням на практиці. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку..

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 24 Бер 2017 10:52
Оновлення: 24 Бер 2017 10:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24110
ДСТУ 8302:2015: Лойко О. С., Клименюк Ю. М. Місце та роль нестандартних завдань, як засобу вирішення суперечності між вимогами науки до навчання і реальним втіленням на практиці. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу