Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Event-management as a constituent of the marketing system in the restaurant business

Singayevska A. (2017) Event-management as a constituent of the marketing system in the restaurant business. Перспективи розвитку професійно спрямованої іншомовної освіти в мультикультурному просторі: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 12 квітня 2017 р...

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (72kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 18 Трав 2017 08:14
Оновлення: 18 Трав 2017 08:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24605
ДСТУ 8302:2015: Singayevska A. Event-management as a constituent of the marketing system in the restaurant business. Перспективи розвитку професійно спрямованої іншомовної освіти в мультикультурному просторі: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 12 квітня 2017 р.. 2017..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу