Заблоцька О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 63–68.
Preview
63-68.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2473 |
ДСТУ 8302:2015: | Заблоцька О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 63–68. |