Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз

Заблоцька О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 63–68.

[thumbnail of 63-68.pdf]
Preview
PDF
63-68.pdf

Завантажити (157kB) | Preview

Анотація

У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 25 Лист 2008 12:02
Оновлення: 14 Серп 2015 18:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2473
ДСТУ 8302:2015: Заблоцька О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 63–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу