Величко В. Є. (2017) Організаційно-педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення в підготовці вчителів математики, фізики та інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 43–48. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (372kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема впровадження та використання вільного та відкритого програмного забезпечення в процес підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики через визначення та обґрунтування організаційно-педагогічних умов, що пов’язані з підготовкою суб’єктів освітнього процесу до використання вільного програмного забезпечення та його методичного супроводу, раціональний і виважений відбір вільного та відкритого програмного забезпечення, що, в свою чергу, сприяє формуванню сучасного світогляду на інформаційні процеси та їх реалізацію.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вільне програмне забезпечення, відкрите програмне забезпечення, педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2017 17:38 |
Оновлення: | 06 Черв 2017 17:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24895 |
ДСТУ 8302:2015: | Величко В. Є. Організаційно-педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення в підготовці вчителів математики, фізики та інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 43–48. |