Козаченко Г. В. (2017) Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 64–70. ISSN 2076-6173.
Preview
14.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2017 19:10 |
Оновлення: | 06 Черв 2017 19:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899 |
ДСТУ 8302:2015: | Козаченко Г. В. Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 64–70. |