Литньова Т. В. (2017) Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 100–105. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (369kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто напрями розвитку цільового компонента навчання іноземної мови в Радянському Союзі в умовах відновлення шкільної освіти в повоєнний період. На основі офіційних документів і шкільних програм розкрито зміст практичної, освітньої і виховної цілей навчання в середній школі. Визначено причини рецептивно-репродуктивної спрямованості навчання іноземних мов у 1946 – на початку 1950-х років. Проаналізовано вплив урядових освітніх постанов на формулювання цільового компонента навчання іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цільовий компонент навчання іноземної мови, практична мета, освітня мета, виховна мета, зміст іншомовної освіти |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 17:15 |
Оновлення: | 08 Черв 2017 17:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24923 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В. Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 100–105. |