Савельчук І. Б. (2017) Парадигмальний підхід до підготовки фахівців соціальної сфери. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (85). С. 142–146. ISSN 2076-6173.
Preview
27.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлені особливості застосування категорії ''парадигма'' у теоретичній та практичній діяльності. Доводиться продуктивність структурно-змістового аналізу категорій ''парадигма'' та ''методологія'' щодо виявлення їх сутнісних ознак. Автором запропоновано парадигмальний підхід до підготовки соціальних працівників, що вибудовується завдяки інтеграції парадигм професійної освіти, соціальної педагогіки та соціальної роботи, університетської освіти, інноваційного університету.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | парадигма, методологія, системна методологія, парадигмальний підхід, методологія підготовки соціальних працівників. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 17:43 |
Оновлення: | 08 Черв 2017 17:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24932 |
ДСТУ 8302:2015: | Савельчук І. Б. Парадигмальний підхід до підготовки фахівців соціальної сфери. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (85). С. 142–146. |