Слоньовська О. Б. (2017) Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 153–157. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються особливості реформування освітніх систем України та Туреччини в умовах євроінтеграції; обґрунтовано необхідність підготовки сучасних вчителів на засадах полікультурності, створення програм та написання підручників із полікультурних позицій, перепідготовки педагогічних працівників, запровадження ефективних методик; розглянуто засоби вдосконалення навчальних програм у підготовці вчителів у вітчизняних вищих навчальних закладах. Виділено кращі зразки підготовки педагогів в університетах Туреччини з метою запозичення позитивного досвіду для вищої педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано низку міжнародних та експериментальних проектів та програм, діяльність яких сприяла підвищенню якості вищої освіти Туреччини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка вчителів, програма, євроінтеграція, вища освіта |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 17:52 |
Оновлення: | 08 Черв 2017 18:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24935 |
ДСТУ 8302:2015: | Слоньовська О. Б. Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 153–157. |