Чернишова А. М. (2017) Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 163–167. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (388kB) | Preview
Анотація
У статті актуалізовано проблему професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Розроблено авторську модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії як шлях удосконалення процесу їх підготовки. Уточнено сутність базових понять дослідження – "професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії", "індивідуальний хореографічний почерк".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії, модель професійно-педагогічної підготовки, індивідуальний хореографічний почерк. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 18:00 |
Оновлення: | 04 Квіт 2019 17:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24937 |
ДСТУ 8302:2015: | Чернишова А. М. Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 163–167. |