Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії

Чернишова А. М. (2017) Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 163–167. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 31.pdf]
Preview
Текст
31.pdf

Завантажити (388kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізовано проблему професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Розроблено авторську модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії як шлях удосконалення процесу їх підготовки. Уточнено сутність базових понять дослідження – "професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії", "індивідуальний хореографічний почерк".

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії, модель професійно-педагогічної підготовки, індивідуальний хореографічний почерк.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Черв 2017 18:00
Оновлення: 04 Квіт 2019 17:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24937
ДСТУ 8302:2015: Чернишова А. М. Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 163–167.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу