Ямін Яо (2017) Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 173–177. ISSN 2076-6173.
Preview
33.pdf
Завантажити (352kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 20:57 |
Оновлення: | 08 Черв 2017 20:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939 |
ДСТУ 8302:2015: | Ямін Яо Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 173–177. |