Ящук С. П. (2017) Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 178–182. ISSN 2076-6173.
34.pdf
Завантажити (358kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається, на підставі порівняльного аналізу, педагогічний процес у вищих навчальних закладах України, Європейського Союзу та Великобританії зі спеціальності ''Соціальна робота'' в аспекті формування професійно-правової компетентності студентів. На підставі аналізу наукових, довідникових джерел, визначено особливості застосування інтерактивних технологій навчання у освітньому процесі найпопулярніших вищих навчальних закладів, зокрема Норвегії, Великобританії, Фінляндії, Бельгії, з підготовки соціальних працівників зі ступенями бакалавр та магістр.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технології, інтерактивні технології, соціальна робота, соціальний працівник, правова компетентність, християнська соціальна практика, полікультурне середовище |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2017 18:10 |
Оновлення: | 08 Черв 2017 18:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24940 |
ДСТУ 8302:2015: | Ящук С. П. Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 178–182. |