Стельникович С. В. (2017) Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти. Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавтсва.. № 9.
tmp137.pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
У різні історичні періоди особлива увага всіх окупаційних режимів на українських землях приділялася освітній системі. Адже через освіту першочергово мав реалізовуватися не тільки навчально-виховний процес, скільки формування лояльних в ідеологічному й політичному відношеннях підданих (на рівні початкової і середньої школи) або ж виняткова підготовка фахівців необхідних галузей (на рівні середньої професійної та вищої школи). Тотальний контроль системи освіти також дав змогу убезпечити будь-які спроби використання навчальних закладів в інших цілях. Подібні завдання постали і перед школою в період нацистської окупації. Водночас школу як засіб національного відродження українського народу намагалися використати формування українського самостійницького руху.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | D Загальна історія та історія Старого Світу > DJK Східна Європа |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра історії України |
Користувач: | К.Б. Лисюк |
Дата подачі: | 19 Черв 2017 16:39 |
Оновлення: | 19 Черв 2017 16:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25032 |
ДСТУ 8302:2015: | Стельникович С. В. Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти. Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавтсва.. 2017. № 9. |