Жиляєва Ю. М. (2008) Категорійний аналіз поняття ″метод проектів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 110–113.
Preview
08zhyump.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті обґгрунтовується необхідність категоріального аналізу поняття ″метод проектів″, обумовлена великою кількістю підходів до його визначення у сучасній педагогічній літературі. На основі проведеного контент-аналізу було запропоновано визначення методу проектів, яке підсумовує різні підходи до розуміння сутності методу проектів та узагальнює досвід науковців, які займалися
проблемами застосування методу проектів у навчанні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Т.І. Поліковська |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:09 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2508 |
ДСТУ 8302:2015: | Жиляєва Ю. М. Категорійний аналіз поняття ″метод проектів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 110–113. |