Карплюк С. О. (2008) Проблема розробки та впровадження інноваційних освітніх технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 118–121. ISSN 2076-6173.
Preview
118-121.pdf
Завантажити (137kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано деякі історичні аспекти етапів технологізації навчального процесу. Висвітлено сутність інноваційних педагогічних технологій. Звертається увага на сучасні підходи до їх проектування. Представлено шляхи щодо використання позитивного педагогічного досвіду.
Визначено пріоритетні напрями розвитку інноваційних освітніх технологій. Розкривається специфіка використання інтерактивних технологій у сучасній школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Т.І. Поліковська |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:13 |
Оновлення: | 14 Черв 2016 19:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2515 |
ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О. Проблема розробки та впровадження інноваційних освітніх технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 118–121. |