Горобченко Н. В. (2016) Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». № LXXIV. С. 110–114.
Preview
Горобченко_стаття.pdf
Завантажити (212kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено питання змісту та організації позакласної роботи в сучасному навчальному закладі в умовах створення в Україні нової мовної
політики згідно з вимогами та критеріями Європейського Союзу.
Проаналізовано поняття «позакласна робота» та «мовний табір». Розглянуто
шляхи підвищення ефективності позакласної роботи, яка є важливим фактором
підвищення рівня володіння іноземними мовами учнів загальноосвітніх
навчальних закладів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | плюрилінгвальний підхід, позаурочна діяльність, позакласна робота, мовний табір, умови ефективності мовних таборів |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Оксана Борковська |
Дата подачі: | 27 Жовт 2017 07:32 |
Оновлення: | 27 Жовт 2017 07:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25525 |
ДСТУ 8302:2015: | Горобченко Н. В. Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2016. № LXXIV. С. 110–114. |