Ковальова Т. П. (2014) Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць.. № 50. С. 375–385.
Preview
Стаття Ковальової Т.П. Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами.pdf
Завантажити (350kB) | Preview
Анотація
У статті досліджуються вербальні засоби вираження категорії адресованості в німецьких та українських політичних слоганах. Проаналізовано лексичні й граматичні маркери експліцитного та імпліцитного способів вираження адресата та визначена їх роль в реалізації комунікативно-прагматичного змісту слоганів. У процесі зіставного аналізу способів мовної репрезентації адресата виявлені специфічні особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, адресат, адресованість, експліцитна інформація, імплікація, імпліцитна інформація |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Оксана Борковська |
Дата подачі: | 27 Жовт 2017 11:15 |
Оновлення: | 27 Жовт 2017 11:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25536 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова Т. П. Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць.. 2014. № 50. С. 375–385. |