Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами

Ковальова Т. П. (2014) Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць.. № 50. С. 375–385.

[thumbnail of Стаття Ковальової Т.П. Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами.pdf]
Preview
Текст
Стаття Ковальової Т.П. Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами.pdf

Завантажити (350kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються вербальні засоби вираження категорії адресованості в німецьких та українських політичних слоганах. Проаналізовано лексичні й граматичні маркери експліцитного та імпліцитного способів вираження адресата та визначена їх роль в реалізації комунікативно-прагматичного змісту слоганів. У процесі зіставного аналізу способів мовної репрезентації адресата виявлені специфічні особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, адресат, адресованість, експліцитна інформація, імплікація, імпліцитна інформація
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 27 Жовт 2017 11:15
Оновлення: 27 Жовт 2017 11:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25536
ДСТУ 8302:2015: Ковальова Т. П. Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць.. 2014. № 50. С. 375–385.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу