Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих

Закірова Н. Ш. (2017) Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 60–65. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (380kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: неперервна освіта, неформальна освіта, курси іноземних мов, освіта дорослих.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Лист 2017 10:39
Оновлення: 30 Лист 2017 10:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25894
ДСТУ 8302:2015: Закірова Н. Ш. Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 60–65.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу