Закірова Н. Ш. (2017) Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 60–65. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (380kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | неперервна освіта, неформальна освіта, курси іноземних мов, освіта дорослих. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 10:39 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 10:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25894 |
ДСТУ 8302:2015: | Закірова Н. Ш. Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 60–65. |