Климчук А. М. (2017) Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до застосування технології подкастингу у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 71–76. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (366kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до застосування технології подкастингу у професійній діяльності вчителів іноземних мов. Наведено приклади та різновиди подкастів, онлайн ресурсів та сучасних технологій вивчення іноземних мов, шляхи їх використання, а також розглянуто алгоритм роботи з подкастами та скриптами. Проаналізовано практичний аспект використання подкастів у процесі вивчення іноземних мов, зокрема створення власних записів з метою удосконалення навичок іншомовного мовлення та розвитку в студентів креативності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна діяльність, технологія, подкастинг, підготовка майбутніх вчителів, діяльнісно-орієнтований підхід. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 10:49 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 10:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25896 |
ДСТУ 8302:2015: | Климчук А. М. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до застосування технології подкастингу у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 71–76. |