Вознюк О. В. (2017) Педагогіка альтернативних ціннісних орієнтацій. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської].. С. 15–24.
Preview
Вознюк_Педагогика_ал_тернатив_01_РЕД.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті автор порушує коло проблем педагогіки ліберального світопорядку (навчання), педагогіки гармонічного світопорядку (виховання) і педагогіки довершеного світопорядку (синтез навчання і виховання). Виведено співвідношення основних аспектів педагогічної дійсності (внутрішній, помежований, зовнішній) за елементами існуючих моделей реальності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 27 Січ 2018 08:37 |
Оновлення: | 27 Січ 2018 08:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26225 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Педагогіка альтернативних ціннісних орієнтацій. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. 2017.. С. 15–24. |