Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток педагогічної дійсності

Вознюк О. В. (2017) Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України. Т. 2, № 65. С. 23–31.

[thumbnail of Вознюк Розвиток пед реальности_2017.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Розвиток пед реальности_2017.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного підходу аналізується розвиток педагогічної дійсності. Виявляється закономірність розвитку, яка стосується зміни ієрархічної (суб'єкт-об’єктної) та деієрархічної (суб’єкт-суб’єктної) стадій розвитку педагогічної дійсності та педагогіки як особливого гомеостатичного інституту збереження, відтворення та розвитку культурно-технологічного стану суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Січ 2018 08:39
Оновлення: 27 Січ 2018 08:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26229
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України. 2017. Т. 2, № 65. С. 23–31.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу