Вознюк О. В. (2017) Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України. Т. 2, № 65. С. 23–31.
Preview
Вознюк Розвиток пед реальности_2017.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
На основі міждисциплінарного підходу аналізується розвиток педагогічної дійсності. Виявляється закономірність розвитку, яка стосується зміни ієрархічної (суб'єкт-об’єктної) та деієрархічної (суб’єкт-суб’єктної) стадій розвитку педагогічної дійсності та педагогіки як особливого гомеостатичного інституту збереження, відтворення та розвитку культурно-технологічного стану суспільства.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 27 Січ 2018 10:39 |
| Оновлення: | 27 Січ 2018 10:39 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26229 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Розвиток педагогічної дійсності. Вища освіта України. 2017. Т. 2, № 65. С. 23–31. |


