Вознюк О. В. (2016) Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога. Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України.. С. 432–437.
ВОЗНЮК_нове.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Відтак, професійними й особистісними якостями можна вважати такі, які впливають на ефективність професійної діяльності спеціаліста. Відповідно, ці якості мають бути поліпрофесійними та міждисциплінарними, що передбачає розвиток сенсорних, перцептивних, мнемічних, образотворчих, мислительних, вольових особливостей професійної діяльності та особистості професіонала, що відображає ціннісно-мотиваційний стрижень особистості, який визначає її спрямованість, зокрема, професійну ; орієнтацію цього процесу на особистісний і професійний розвиток людини у процесі здобуття нею освіти .
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 23:53 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 23:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26314 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога. Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України. 2016.. С. 432–437. |