Вознюк О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 79–123.
Preview
Вознюк Особистисна парадигма.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихован-ні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлен-ня та аналізу педагогічних міфів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 07 Лют 2018 12:14 |
| Оновлення: | 07 Лют 2018 12:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26389 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. 2012. С. 79–123. |


