Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів

Вознюк О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 79–123.

[thumbnail of Вознюк Особистисна парадигма.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Особистисна парадигма.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихован-ні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлен-ня та аналізу педагогічних міфів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 10:14
Оновлення: 07 Лют 2018 10:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26389

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу