Електронна бібліотека Житомирського державного університету

До проблеми актуалізації науково-педагогічного знання у сучасному освітньому

Вознюк О. В. (2011) До проблеми актуалізації науково-педагогічного знання у сучасному освітньому. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз: зб. наук. ст. методологічного семінару, 17 березня 2010 р. : у 2 ч. / за ред. В.І. Лугового, Н.Г. Ничкало., 2. С. 21–26.

[thumbnail of Вознюк інтегральність.pdf]
Preview
Текст
Вознюк інтегральність.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Аналізуються новітні підходи до актуалізації науково-педагогічного знання, що спрямовані на вирішення проблеми інформаційного переобтяження у сучасному освітньому просторі. Це вирішення можливе на шляхах переборення кризи сучасної освіти та полягає в організації знань за принципами фундаменталізації, інтеграції, концептного структурування навчальної та наукової інформації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The newest approaches to the actualization of scientific and pedagogical knowledge are analyzed that oriented at solving the problem of the information supersaturating in the modern educational space. This solving is possible at the ways of overcoming the crisis of modern education and consists in the organization of the knowledge according to the principles of fundamentality, integration, concept structuralizing of the educational and scientific information.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:00
Оновлення: 08 Лют 2018 12:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26416

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу