Вознюк О. В. (2005) Резонансне навчання. Тези доповідей ХІІІ міжвузівської науково-методичної конференції ЖВІРЕ.. С. 12–13.
Preview
вознюк_полн_статьяРезонанс!!!.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Резонансне навчання тісно пов’язане з синергетичним принципом надслабких сигналів та концепцією універсального семантичного простору Всесвіту (як і з синергетичним принципом цілісності), яка випливає з філософського принципу єдності світу, а також із так званого антропного принципу. Один із гносеологічних наслідків цих принципів виражається в ідеї, до якої були прихильні багато філософів, а саме – в ідеї тотожності буття і свідомості, згідно з якою закони об'єктивного світу і закони мислення виявляються ізоморфними.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Лют 2018 12:03 |
Оновлення: | 08 Лют 2018 12:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26424 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Резонансне навчання. Тези доповідей ХІІІ міжвузівської науково-методичної конференції ЖВІРЕ. 2005.. С. 12–13. |