Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Резонансне навчання

Вознюк О. В. (2005) Резонансне навчання. Тези доповідей ХІІІ міжвузівської науково-методичної конференції ЖВІРЕ.. С. 12–13.

[thumbnail of вознюк_полн_статьяРезонанс!!!.pdf]
Preview
Текст
вознюк_полн_статьяРезонанс!!!.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Резонансне навчання тісно пов’язане з синергетичним принципом надслабких сигналів та концепцією універсального семантичного простору Всесвіту (як і з синергетичним принципом цілісності), яка випливає з філософського принципу єдності світу, а також із так званого антропного принципу. Один із гносеологічних наслідків цих принципів виражається в ідеї, до якої були прихильні багато філософів, а саме – в ідеї тотожності буття і свідомості, згідно з якою закони об'єктивного світу і закони мислення виявляються ізоморфними.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:03
Оновлення: 08 Лют 2018 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26424
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Резонансне навчання. Тези доповідей ХІІІ міжвузівської науково-методичної конференції ЖВІРЕ. 2005.. С. 12–13.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу