Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна дія як психологічний феномен

Вознюк О. В. (2015) Педагогічна дія як психологічний феномен. Освіта для сучасності – Edukacja dla wspolezesnosci : Зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща-Україна", Інститут педаг.. С. 542–550.

[thumbnail of Вознюк_стаття_2014-2015.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_стаття_2014-2015.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного дослідження здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: On the basis of synergetic pedagogical paradigm and the conception of functional asymmetry of hemispheres of man's cerebrum an attempt of systems analysis of methodological principles of psychological factors of effective pedagogical action is made. The system structure of pedagogical action (influence) and the effective methodical directions of pedagogical action are represented.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:03
Оновлення: 08 Лют 2018 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26427
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Педагогічна дія як психологічний феномен. Освіта для сучасності – Edukacja dla wspolezesnosci : Зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща-Україна", Інститут педаг. 2015.. С. 542–550.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу