Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць.. № 4(29). С. 17–21.
Preview
вознюк Кубицкий Мифи.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Аналізуються два базових міфи сучасної педагогіки й освіти: міфи про профілізацію і комп’ютеризацію навчання і професійної підготовки. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися радше не на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Two basic myths of modern pedagogics and education are analyzed: the myths about profiling and computerizing of studying and professional training. The conclusion is made that general and partly higher school must be oriented rather not on the scope of knowledge and technologies which grow in avalanche way, but rather on fundamentalization of knowledge, their integral, complex, interdisciplinary, creative character. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Лют 2018 11:53 |
Оновлення: | 21 Лют 2018 11:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26547 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць.. 2012. № 4(29). С. 17–21. |