Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу

Вознюк О. В. (2012) Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ.. С. 75–83.

[thumbnail of Вознюк Маршрут обрадована статты.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Маршрут обрадована статты.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

На основе универсальной парадигмы развития, выступающей фундаментальным объяснительным принципом, рассматриваются основные категории концепции одаренности, что позволяет проследить их структурно-функциональную и генетическую взаимосвязь в контексте образовательного маршрута человека.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: On the basis of the universal paradigm of development, being the fundamental explanatory principle, the basic categories of the conception of giftedness are examined, that allows to trace their structurally-functional and genetic interdependence in the context of man's educational development..
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 21 Лют 2018 11:53
Оновлення: 21 Лют 2018 11:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26548
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ. 2012.. С. 75–83.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу