Іванова І. В., Гвоздій С. П., Поліщук Л. М. (2008) Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 28–32.
Preview
08iivzbp.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 06 Трав 2009 06:57 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2664 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванова І. В., Гвоздій С. П., Поліщук Л. М. Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 28–32. |