Антонова О. Є., Ващук О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник.. Т. 1. С. 174–182.
Preview
інтегр підхід.pdf
Завантажити (332kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
| Дата подачі: | 18 Бер 2018 12:55 |
| Оновлення: | 18 Бер 2018 12:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26780 |
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є., Ващук О. В. Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник.. 2017. Т. 1. С. 174–182. |


