Максимова О. О. (2009) А.С. Макаренко та проблема формування успішності особливості школяра молодших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 42–45. ISSN 2076-6173.
Preview
Vip42_.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
Розглядається досвід А. Макаренка щодо виховання бадьорої, енергійної, оптимістичної молоді,
спираючись на який визначаються шляхи формування успішної особистості молодшого школяра.
Особлива увага приділяється грі як виду діяльності, що допомагає здійснювати розвиток та
гармонізацію особистості дитини. Аналізуються зміни, які відбуваються в період переходу дитини
від дошкільного до молодшого шкільного віку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | О.Ф. Гулінська |
Дата подачі: | 11 Вер 2009 12:25 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2708 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. А.С. Макаренко та проблема формування успішності особливості школяра молодших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 42. С. 42–45. |