Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience

Lushchyk A. (2018) Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[thumbnail of Lushchyk_doc.pdf]
Preview
Текст
Lushchyk_doc.pdf

Завантажити (172kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 12 Жовт 2018 10:57
Оновлення: 12 Жовт 2018 10:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27579

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу