Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель розвитку креативності учнів основної школи в процесі навчання на основі завдань відкритого типу

Павленко В. В. (2018) Модель розвитку креативності учнів основної школи в процесі навчання на основі завдань відкритого типу. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 6 (3). С. 108–113.

[thumbnail of Pavlenko Vita.pdf]
Preview
Текст
Pavlenko Vita.pdf

Завантажити (500kB) | Preview

Анотація

У статті зазначено, що розвиток креативності школярів – це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 14 Жовт 2018 22:12
Оновлення: 14 Жовт 2018 22:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27583

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу