Григор'єва Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Т. 3, № 76. С. 17–22.
електр. бібліотека Григорєва2017-converted.pdf
Завантажити (363kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Оксана Мозговенко |
Дата подачі: | 29 Січ 2019 15:22 |
Оновлення: | 29 Січ 2019 15:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28019 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор'єва Т. Ю. Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2017. Т. 3, № 76. С. 17–22. |