Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу

Григор'єва Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Т. 3, № 76. С. 17–22.

[thumbnail of електр. бібліотека  Григорєва2017-converted.pdf]
Preview
Текст
електр. бібліотека Григорєва2017-converted.pdf

Завантажити (363kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Оксана Мозговенко
Дата подачі: 29 Січ 2019 15:22
Оновлення: 29 Січ 2019 15:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28019
ДСТУ 8302:2015: Григор'єва Т. Ю. Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2017. Т. 3, № 76. С. 17–22.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу