Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача

Дячук Н. В. (2017) Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць.. № 66. С. 34–36.

[thumbnail of Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача.pdf]
Preview
Текст
Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача.pdf

Завантажити (419kB) | Preview

Анотація

У статті увагу зосереджено на взаємозв’язок перекладацьких стратегій з творчим профілем майбутнього перекладача. У роботі обґрунтовано психологічні особливості креативної природи перекладу. У дослідженні емпірично підтверджено твердження про кореляцію особистісних рис майбутнього перекладача з застосуванням перекладацьких стратегій. Виділено групи досліджуваних із переважанням комбінаторних стратегій, із домінуванням стратегій аналогізування та з переважанням реконструктивних технік. Результати емпіричного дослідження із застосуванням трьох факторів Кетела засвідчили міцні кореляційні зв’язки між особистісними рисами перекладачів та ступенем індивідуальної креативності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: перекладацькі стратегії, творчий профіль, особистісні риси, перекладацькі трансформації, індивідуальна креативність.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Оксана Мозговенко
Дата подачі: 29 Січ 2019 13:30
Оновлення: 01 Лют 2021 21:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28023
ДСТУ 8302:2015: Дячук Н. В. Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць.. 2017. № 66. С. 34–36.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу